Aşk Sözleri, En Güzel Aşk Sözleri

Aşk Sözleri Ne Demektir, Aşk Sözleri Kime Yazılır, Sevgiliye Aşk Sözleri, Güzel Sözler, Güzel Sözler 2014, En Güzel Aşk Sözleri 2014. En Güzel Aşk Sözleri 2014 , En Güzel Aşk Sözleri 2014 indir, Sevgiliye En Güzel Aşk Sözleri 2014, Aşıklar için En Güzel Aşk Sözleri, En Güzel Sözler, En Yeni Güzel Sözler, Anlamlı Güzel Sözler, Güzel Sözler Anlamlı, Sevgiliye Güzel Sözler, Sevgiliye Aşk yazmak Bu soruların hepsinin cevabı az çok bildiğiniz üzere aynı kapıya çıkmaktadır. Öncelikle Aşk nedir? Aşk bir insanın kısacası duygularının tavan yaptığı dönemidir.


Peki bu duyguların tavan yapması dönem dönem mi oluyor? tabiki hayır.. Örneğin; İlkokul aşkı lise aşkı gençlik aşkı sayarsak bir çok aşk dönemi yaşıyor insan. Peki insan aşık olduktan sonra ne yapıyor? İnsanlar kız erkek farketmez aşık oldukları zaman duygu patlaması yaşayarak sevdikleri insanlara durmadan güzel sözler, aşk sözleri yazıp dururlar. Hayatı boyunca iki kelime bile yanyana getiremeyecek insanlar bile aşk sözleri yazmaya başlarlar. Bazen o iki kelime bile yanyana

getiremeyecek insanın yazdığı cümlelere bakınca '' Yok Canım Daha Neler!'' bile diyebilirsiniz.


Çünkü aşk öyle bir duygudur ki insanın sevdiğine aşk sözleri yazması için aklını çalıştırması gerektiği yerde belkide hayatında hiç inanamayacağı şekilde kullandırıyordur. Şahsen Aşık olupta sevdiği insana Aşk sözleri yazmayan kimse görmedim.. Hadi bakalım sevdiğinize yazacağınız en güzel aşk sözlerini yazalım :)

Sizlerde bizlere katılıp yazabilirsiniz. Bize Katılmak için aşağıdaki linke tıklayınız.. :)


En Güzel Aşk Sözleri

Reklam

Sohbet Odaları

Sponsor

20 Kasım 2014 Perşembe

Aşk sözleri 2015, Sevgiliye Aşk Sözleri 2015

Aşk sözleri 2015, Sevgiliye Aşk Sözleri 2015, sevgiliye Aşk sözleri 2015, Sevgiliye Aşk Sözleri 2015, Aşkıma Aşk sözleri 2015, Sevgiliye Aşk Sözleri 2015

Değerli okurlar buradan en güzel sözlere, full güzzel sözlere, 2014 yılı ve 2015 yılına özel güzel sözlere ve muhteşem anlamı güzel sözlere ulaşabilirsiniz.

yalnız Seninle Olduğum Zaman değil, Senden Ayrı kaldığım Zaman Bile Seninle Beraberim Aşkım...

" Do You Love Me " Diye Sorucak olursan, Cevabimin " yes I Do " Olacağını Sende Biliyorsun :)

Sen Sonsuzluğun Anlamsızlığı içinde vaar oLan Bir Re3alitesin gerçek Aşkım benim...

Gözlerinle Gözlerimi Kapatmak isterim ömrün bitince... ŞİMDİ UZAKTASIN BENİMLE DEĞİL, BEN İSE YALNIZIM SENİNLE DEĞİL, ADIN KALBİMDE DİLİMDE DEĞİL, KALBİM SENİNLE, BENİMLE DEĞİL, SENİ SENDEN ÇOK SEVİYORUM ELİMDE DEĞİL.

Kaç Yıl Aradım Seni Bulana Kadar, Ayıkladım İçimi Tek Sen Kalana Kadar,Seninle Varım Seninle Birbütünüm Şimdi Bil Seni Seveceğim Toprak Olana Kadar

DUN CICEKCININ ONUNDE BIR GUL GORDUM.DUNYA\'NIN EN GUZEL GULU BENIM DIYE HAYKIRIYORDU.ONU ALDIM.AMA EN GUZEL GUL OLDUGU ICIN DEGIL SENI GORUP UTANSIN DIYE

Bazen yaşama nokta koymak istiyorum. Kalemi elime aldığımda aklıma sen geliyorsun,seni düşünüyorum ve ^YAŞAMAYA DEĞER^ diyorum ve yazmaya devam ediyorum.

eger senı bu kadar sevdiğim için cehenneme atacaklarsa benı korkmuyorum sevgilim ateşin orta yerinde bile seveceğim seni

yalnızlık ne mavi suları olan denızlerde nede kızgın kumları olan collerde kalmaktır yalnızlık bu sehırde bu ınsan kalabalıgında ısteyıpte senın le olmamaktır

Eger birgün ıslak sokaklar boyu aşkı ararsan adım adımve bir hançer saplanırsa yüregine uzat ellerini çünkü biz eski degil eskimeyen aşıklarız..

yüreğimden yüreğine bir yol çizdim sarp kayalardan öte dağlardan engin...bir kor gibi sıcak sular gibi serin hep yanında aradığın her mekanda..sen yeter ki görmesini bil...

bir yıldız seç gökyüzünden gözlerin gibi parlak olsun bir yıdızda benim için seç parlaklığı önemli değil yeter\'ki sana yakın olsun bitanem

Ne kadar cicisin: Bir dizi incisin: Sana canım diyemem: Canımın içisin:

gül dalında güzeldir sen yanımda gül yaprağa muhtaç bende sana

UNUT DÜNYADA OLUP BİTEN HERŞEYİ UNUT GÕRDÜĞÜN GÕZLERİ UNUT DUYDUĞUN SÕZLERİ UNUT YAŞADIĞINI UNUT HATTA UNUTTUĞUNUDA BİLE UNUT AMA UNUTULMADIĞINI ASLA UNUTMA...\'\'AŞKIM SENİ SEVİYORUM

yemin ettim senin üstüne..yemin ettim sevmem bir daha.çekerim ben acıyı dertleri.seveceksen beklerim bir ömür seni...
Dünyada ki bütün çöller bir avuç kalircasina birer tanecik insan olsalar ve bütün denizlerde ki sular bir yudum kalircasina birer damla insan olsalar unutma ki tek sevecegim kisi sensin..

Forum Sitemiz: Forum Sitesi

Diğer Mesajlar: Sevgi Mesajları

Sohbet Odalarımız: Sohbet Odaları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cinsel Sohbet cinsel Chat Mynet Chat Mynet Sohbet Dini Sohbet Dini Chat Sohbet Odaları Chat odaları Sohbet Odaları Chat odaları Ankara Sohbet ankara chat istanbul Sohbet istanbul chat izmir chat izmir Sohbet gabile chat gabile sohbet antalya chat antalya sohbet sohbet Sohbet Odaları islami chat islami sohbet